Αρχειοθήκη ιστολογίου

27 Ιουλίου 2011

Στην Παναγιά, την Πυργοδέσποινα της Χίου


Παναγιά μου, όπου και να σε συναντώ, όπου και αν σε υμνώ και σε δοξάζω, η Δύναμη και η Θαλπωρή Σου, στην ψυχή μου, βάλσαμο και γιατρικό μοναδικό, σταλάζει।

Παναγιά μου πάντα ήσουν εκεί όταν σε ζήτησα, πάντα και παντού, ηρεμούσες και ανάπαυες τις αγωνίες και τους φόβους μου।


Γλυκιά μου Παναγιά, είδα φέτος την μορφή σου, ζωγραφιά πάνω σε ξύλο, την ώρα που έκλεινες τα μάτια σου και αναπαυόσουνα από τα ανείπωτα σου βάσανα,για ν’αντίκρισεις τον χρυσοστόλιστο Σου Υιό.

Εικόνα Σου, εξαίσιας γλυκύτητας και ομορφιάς, που τα μάτια μου δεν είχαν ξαναδεί ποτέ πριν,και ήμουν σίγουρη πλέον ότι, μόνον έτσι μπορεί να φανταστεί ο άνθρωπος το πρόσωπο Σου।


Ευλογημένο το χέρι που απέδωσε την όψη σου,προσκύνημα μετά το Δεκαπενταύγουστο στην Χίο, Πυργοδέσποινα।


Προσευχήθηκα σε σένα, σήμερα βράδυ Σαββάτου, να λυπηθείς την αναξιότητα μου και να ψιθυρίσεις για με σε Εκείνον,λόγο καλό, λόγο συμπόνιας, να συγχωρεί την άθλια ψυχή μου।


Πρωί, Μετάληψη στα άχραντα του Πάθη,το Σώμα Του, το Αίμα του να σώζει την ζωή μου।


© Κατερίνα Ε.Πέτρου - Παπαχριστοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας, καλοδεχούμενη